Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Kancelář obecního úřadu naleznete ve víceúčelové budově hasičské zbrojnice.
Úřední hodiny jsou první středu v měsíci od 17:00 do 18:00 (případně kdykoli po domluvě).
Úřední dny v průběhu prázdnin (červenec a srpen) se nekonají.
Zastupitelé obce Rosička 2022-2026:
Starostka | Gabriela Filipi |
Místostarosta | Ing. Petr Poul |
Zastupitel - Předseda kontrolního výboru | MVDr. Martin Jaroš |
Zastupitel - Předseda finančního výboru | Jaroslav Zikmund |
Zastupitel - Předseda inventarizační komise | Lucie Kolínská |
Termíny zasedání zastupitelstva obce v roce 2024:
Občané mají možnost se kdykoliv obrátit na funkcionáře obce a členy zastupitelstva s jakoukoliv žádostí nebo připomínkou apod.
Obec Rosička, jako správce osobních údajů, informuje o shromažďování a zpracování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí, které jsou popsány v následujícím dokumentu:
Zásady ochrany a informace o zpracování osobních údajů
Právo subjektu osobních údajů na přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz; právo na omezení zpracování údajů, vznesení námitky proti zpracování a právo na jejich přenositelnost:
Žádost subjektu údajů dle GDPR
Pověřence pro ochranu osobních údajů vykonává: Mgr. et Bc. Luboš Kliment, advokát a pověřenec pro ochranu osobních údajů, IČ: 71461884, ev. č. osvědčení ČAK 11300, mobil: 776 233 879, email: GDPR@akkliment.cz, ID datové schránky ideg93s.